REKLAMACJE I ZWROTY
ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Informujemy, że zakupiony towar nie podlega zwrotowi.
REKLAMACJA
1. Producent udziela 30-dniowej gwarancji od wad produkcyjnych.
2. Termin na złożenie reklamacji dla klientów C.H. PTAK (nie będących naszym butikiem partnerskim)
wynosi 3 miesiące od daty zakupu towaru.
3. Termin na złożenie reklamacji dla klientów będących naszym butikiem partnerskim wynosi
6 miesięcy od daty zakupu towaru.
Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Fashion World
ul. Rembielińskiego 15
93-575 Łódź
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym poniżej.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad zwrócone zostaną koszty zakupu tego towaru poprzez korektę faktury. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacje bez dołączonego prawidłowo wypełnionego formularza reklamacji oraz kopii dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
Do każdego produktu prosimy o załączanie osobnego formularza reklamacji.
O'LAVOGA ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.